Just idag är jag stark just idag mår jag bra

Tjaaaaaa!
Idag är väl inte en jättebra dag inte alls gjort mycket skulle ju fan till skolan men klickade bort alarmet när det ringde imorse och märkte inte ens att jag blev ringd mitt i natten. Jag som är så lättväckt men inatt näää sov som en stock alltså! Jag mår faktiskt bra idag är hyfsat glad osv.
Jag ska städa på ett solarium jag solar på och får självklart sola gratis då. Inte helt fel men får se hur länge jag pallar detta. Jag som inte ens dammsuger mitt egna rum!!!! Men ska bara moppa och slänga sopor och dammsuga tror jag också och det är ändå ok! Sola som kostar en förmögenhet annars, typ 80-90 spänn för 30 min helt sick dyrt är det!!
HAHAHAHA
Men tjaråååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0