Produkterna som gör min dag

Jag tänkte bara slänga in ett inlägg på mina favoritprodukter som inte jag klarar mig utan. Vill även att fler ska få upp ögons för dessa. Det ska inte behöva kosta en förmögenhet att ta hand om sig själv dagligen och må bra.

Aco:s ansiktskräm är något jag använder dagligen morgon och kväll men oftast bara morgon.

Atrix:s handkräm är sååå bra jag har jättejätte torra händer och den är så bra går in i huden snabbt och luktar gott!

Vaselin är det enda som hjälper mig då jag även har jättetorra läppar.

Sen har vi kleenex:s näsdukar som jag använder nu när jag är förkyld eftersom man snyter sig så ofta och jag blir så torr om näsborrarna lätt och dom gör lätt ont. Men med dessa näsdukar känns det mycket bättre!
Alla produkter finns att köpa på Apoteket!

Använder ni någon av dessa produkter? Har ni några bra produkter ni vill tipsa om?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0