Media Markts otrevliga & ovilliga personal

Tjaaaaaaaaa!
Jag är fortfarande sjuk, vilket känns surt inte tränat på evigheter typ. Det lär inte bli att jag tränar något innan jag åker till skåne heller, segt. Men så är det känner att jag bara vill fokusera på att bli frisk så jag kan åka till Skåne och ha en grym vecka för det vet jag att det kommer bli. Allt kommer bli så sjukt bra och framförallt kul!
Köpte även ett par hörlurar av dr dre "Beats by dr dre" Heter dom om jag inte missminner mig. Bild kommer senare i ett inlägg. Blev faktiskt svarta då dom vita var gråvita vilket inte alls är fint. Helvita är grejen så är det bara men är sjukt nöjd med dom iallafall. Ye dom kostade ca 1500 men föräldrarna mina var med och betalade så jag betalade bara 500 vilket är helt ok! Känner mig sjukt nöjd med om, återigen ja.
Min iphone har förövrigt börjat fungera. Åker till elgiganten för at lämna in den och när killen i servicecentret ska testa den så funkar allt som det ska, LITE RETFULLT, EH JAAAAAA. Speciellt när han var så jävla otrevlig också det stör mig ännu mer. Han hånflinade typ när den fungerade som den skulle men han kan väl ändå inte tro att jag är dum i huvudet och åkt dit även fast den funkat? För så var det ju inte den hade ju slutat funka annars hade jag aldrig åkt dit!!!
Vill bara påpeka att mediamarkt har världens sämsta personal och dom är så äckligt otrevliga. Typ en jävla massa personal som bara springer runt och fjantar istället för att vara serviceinriktade och trevliga.
CRED TILL TREVLIGA EXPERT. Dom är så sjukt bra och trevliga omg alltså. Speciellt på den ute vid boländerna!!! Aldrig träffat på goare kille som jobba där älskar sånt. Nästan så att man inte får ångest att man inte köpte något där. Anledningen till att jag köpte mina hörlurar på media markt är för att dom har så mycket större utbud.
Avslutar med en bild på mig från i Turkiet, lite go och brun tjej jotack jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0