Kakor och Stockholm

Tjaaaaa!
Idag fick jag för mig att åka till Sthlm och shoppa det var ett helvete men slutade bra. Vi letade runt som fan efter Ziperallbutiken och Stockholmare har ju fan ingen koll själva? Så dom kunde man ju fan inte fråga tillslut så tröttnade vi och ringde och frågade butiken om en vägbeskrivning! När jag kom in så hittade jag den ziperall jag kollat på och köpte den! Köpte även en skitsnygg topp ifrån topshop! Ett linne från monki och även ett par byxor från gina. Ja ni vet dom svarta med silvriga dragkedjor längst ner och i fram. Ja dom som typ alla har men fan så snygga dom är! Kände mig tvungen, testade dom och ba mmmmmmmmm. Tror ändå jag har en del kvar på kortet faktiskt. Vilket känns skönt!!!
Åt på cofféhouse by george, det blev en lasange som var helt ok. Kunde ju vart bättre känner jag var inte såhära MMMM VAD GOTT! Men det gick och äta om man säger så!
Om ca 45 är det Melloooo och det ska jag självklart se på. Har inga direkta favoriter nu så här innan som ska vara med. Andreas Johnsson är ju dock bra han gillar vi!
Vi får väl helt enkelt vänta och se.
Måste bara lägga upp en bild på dessa kakor dom är så sjukt GODA och tur som jag har är det bara jag som tycker om dom!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0