Big Brother hiss eller diss?

Tjaaaaaa!
Kan ju fan inte vart ensam om att ha sett Big Brother, näää knappast. Årets deltagare känns ju inte alls lika roliga som förra året finns ju fan ingen som Chrille och Gurkan åh och alla andra bra!
Fast man lär nog gilla dom nya deltagarna efter några dagar bara? Tror ni inte det också? Petronella är redan en favorit. Sen någon annan lättsam go brud som jag inte minns namnet på!
Gravida kvinnan som alla skriver om på Facebook jag tycker väl, vill hon fan föda i direktsändning, fine låt henne förfan hennes liv!
Vad har jag gjort idag då? Jag vaknade relativt tidigt gick upp och åt frukost osv. Jag hatar att vara vaken när inte alla andra är det och göra saker jag har jättesvårt för det. Så jag gick och la mig igen vid halv 11 för att det bara var mamma som var uppe. Ja självklart somnar jag om/Ligger och segar i sängen tills halv 2. Vilket kan vara väldigt skönt ibland att bara känna att man inte behöver göra någonting att bara ligga där och slippa veta att man har en massa att göra. Jag åkte upp till gränby centrum för att leta efter någon snygg topp men det hittade jag inte! Jo en på vila!! Men den fanns fan inte i min storlek men ska självklart kolla efter den på stan imorgon och hoppas på att den finns där! Jag ska på stan ensam eller med en kompis, vet faktiskt inte än. Vore skönt att bara åka dit och leta efter det jag ska och sen åka hem faktiskt. Eftersom jag har en del att göra.
Ska fixa mina naglar imorgon vilket kommer ta tid. Ska även paaacka imorgon!!! För på tisdag åker jag till Skåne, vilket ska bli jätteskönt. Det var jättelängesen jag var där sist så antagligen en massa nytt och förändringar, spännade!!!
Orkar man sitta uppe och vänta på den andra bigbrother sändningen tills klockan ett? Känner redan att ögonlocken inte riktigt hänger med och känner mig trött faktiskt. Så lägger mig nog nu snart säkert!

Kommentarer
Postat av: SARAH CARLSTEN

Hoppas du får en bra start på veckan! :)



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

2012-02-20 @ 02:17:24
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/
Postat av: Jonnie

ja de va riktigt illa

2012-02-20 @ 04:12:02
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Postat av: Bismillah <3

fin blogg, är du kurd ? :D

2012-02-23 @ 20:17:22
URL: http://quraninswedish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0