Det är så jag säger det

Hej!

Var ju ett tag sen jag bloggade tänkte bara titta in och säga att jag mår bra. Om man bortser från att jag är jävligt trött och inte har sovit många timmar alls inatt. Nu bortser vi från det, för idag ska jag träna. På första gången på en måndad. Jag ska ut och springa i som en grupp i ca en timme.. Ja jag kommer dö litegranna?

Skolan den rullar på, även om den är en aning seg och det teoretiska är skit. Saknar samhällskunskap litegranna dock. Men matte förstår jag mig inte på. Det räcker med matte nu. Tycker det är riktigt dumt att kunna avancerad matte. Grunderna kan man kunna, men inte mer. Jag kommer att välja bort matte i tvåan. Och det kommer bli jätteskönt!!

Nää nu ska jag gå och kolla om min kissekatt vill in. Slänger upp en låt med Kungers. Tycker dom är riktigt bra, kärlek. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0