You're my cinema i can watch you forever

Detta inlägg skulle ha publicerats för 3 timmar sen
Det är lov, jag mår hyffsat soft, min piercing är påväg att må bättre, nästan där, inte riktigt frisk men behandlar den med lite salvor och så. Så den ska va frisk om en vecka om det går som som det ska.
Min pappa har åkt till Kina så är ensam med min bror och min mamma i nio hela dagar. Det är riktigt skönt och avkopplande. Idag ska jag laga maaat, ska bli jävligt gott.
Klockan är strax efter 3 och jag ska gå in och duscha strax och senare ikväll kommer en kompis över och ser film eller bara tar det lugnt! Vi får se. Städat mitt rum har jag också gjort, vikt in mina kläder i garderoben. Dammsugit och dammat i mitt rum. Så nu är det riktigt fint och soft att vara i mitt rum. Som jag har skrivit tidigare, hatar att ha det smutsigt/orent. Så städa ofta är perfekt. Älskar när allt är rent och fräscht.
Nog om det, nu ska jag in och duscha, tvätta håret och raka mig, låter jävligt soft faktiskt. Så jag sedan kan laga mat när mamma kommit hem med ingredienserna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0