Vinden har vänt

Tjaaaa
Känns verkligen som häst idag, då det är kallt, solen skiner och träden är i fina färger. Dock gillar jag inte hösten. Det känns som om man går och väntar på vintern för att sedan få sommar, typ något i den stilen. Gillar inte våren heller, antingen ska det vara snö och jättekallt eller sol och jättevarmt, som sagt, aldrig mitt i mellan. Man fryser bara på hösten? Känns asdumt med folk som går i vinterjacka när det inte är snö tycker jag. Vinterjacka är FÖR varmt nu och känns överdrivet.
Lite om min dag dårå, vaknar och är jättetrött och pissed off. Ingen höjdare, min mamma kommer liksom in och tänder lampan i mitt rum då blir man verkligen arg. Speciellt om man inte sovit tillräckligt. När jag kommer fram till skolan får jag reda på att vi har håltimme första lektionen, som nästan är två timmar YEAH FUCK MY LIFE! Men nu mår jag braaa, klarade av en dag med ämnen som jag hatar. Så det känns skönt. Jag vill ha torsdag för torsdag = praktiskt, praktiskt = charkuteriet, charkuteriet = kul, ja ni förstår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0