Näääär jag gåår ner

Tjaaa! Idag är det torsdag och jag är hemma kan inte säga att jag har någon speciell anledning till att stanna hemma. Hade lite halsont imorse sen så hade jag bestämt mig för att stanna hemma idag, jävligt skönt faktiskt. Har tvättat mitt hår (Äntligen?) Nej men har blivit lite lat med det så det är riktigt skönt när jag väl tvättar det, haha. Nu håller jag på att städa lite i mitt rum, riktigt skönt faktiskt. Jag hatar att ha det smutsigt/stökigt i mitt rum och samtidigt hatar jag att städa, ingen bra kombo, nej. Men hatar att ha det smutsigt/stökigt mer så städar mitt rum!

Vad händer nurå? Ska borsta gaddarna lite sedan ska jag sminka mig. Sen tare lugnt ba! Kanske ska iväg på öppet hus i boland senare mot kvällen, vi får se. Pappa jobbar ju som sagt där och aa känner en del som går där och hörde att det skulle hända lite saker där. Har nog ändå inget bättre för mig så är väl helt okej.
Sen fyller även min bror 15 hela år. Såå, grattis till han. Blir väl tårta och så antagligen dårå.
Fan vad den här låten fastnar? Den är dock rätt bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0