Hej hopp

Tjaaaa, idag har det vart en ganska seg söndag men ändå stressig, en jävla massa grejer som ska göras hela tiden... Jag har en bok jag behöver läsa ut tills imorgon, har ca 50 sidor kvar. Känns inte alls kul, hade jättegärna önskat att den vore utläst här och nu. Den är dock bra vissa stunder men inte så bra att jag vill läsa den men är så illa tvungen för måste skriva en bokrecension och kan ju inte vara så ful att jag lämnar in någon gammal jag gjort eller ja jag hade kunnat men nu är det ju så att jag aldrig läser böcker och inte alls skrivit många bokrecensioner haha.
Nää nu ska jag nog borsta tänderna mINA och sedan gå och lägga mig, dock kommer jag nog inte somna förens 12 ändå...
Jag och min fina vääään

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0