Cause you had a bad day

Jag är trött, övertrött, trött som ett jävla as. Aa tror ni fattar. Håller på att bli sjuk tror jag. Dock har jag inte jätteont i halsen så det är skönt. Men är hur täppt som helst och hur hängig som helst så ingen vidare dag, nej. Köpte ett par skor som var så snygga i affären men som sedan var världens fulaste när man kom hem. Kul dag, verkligen. Finns inget positivt med denna dag. Funderar på att tvätta bort sminket och gå och lägga mig, då kommer jag antagligen vakna jättepigg imorgon. Men det är väl inte helt fel.
Nää nu ska jag gå och tvätta bort mitt smink sen ska jag nog äta något så att jag kanske möjligtsvis mår lite bättre, man kan ju alltid hoppas.
Som sagt I am not a robot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0