Engelskaglosorna gör vi efter vi bloggat!

Tjaaaaaa

Skolan gick bra, en aning trött tjej bara. Ganska segt var det också för jag var trött! Men aa det funkade! Lär bli värre imorgon, då vi bara har flera långaaaa lektioner. Hatar det, sjukt jobbigt.

Men har klirrat mitt gymnasieval. Känns skitskönt, även fast jag nog kommer att ändra lite på det, men aa!

Egentligen borde jag plugga engelskaglosor snart. Fast äääh, gör det sen! Det är luuuuugnt.

Vad händer idag då? Jo jag ska iväg och träna runt kanske hm halv 7 tror jag fan att de är! Men innan dess ska jag plugga engelskaglosor, har även lite matte att räkna men tar nog det imorgon! Sommarjobb ska jag också klirra. Men vet inte om jag ska fixa det kommunalt. Eller om jag ska jobba på typ aa någon restaurang eller liknande. Ska nog jämnföra vad man får i lön och så.
Kanske ska sommarjobba i Öregrund? Eftersom dom tjatat på mig att jag ska jobba där.

Men det visar sig!! Gitt med pengar iallafall!! Även om jag kommer spendera dom på kläder, ja.

Pengar är kärlek, pengar är allt som jag brukar säga!

Notera att jag måste köpa nytt tangentbord för att det är sönder, lika så med mina hörlurar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0