Satan i gatan

Vilket jävla väder, och å vad jag har fått vänta på bussar!! Jag ska inte skratta mer åt folk som är ute när det regnar, jag lovar!! Jag vet hur det är nu efter ca en timmes väntande på bussar. Fyfan!!!

Det börjar dra ihop sig nu, idag ska jag iväg och noppa mina ögonbryn om ca en och en halvtimme. Ska hinna med lunch innan dess också!! Så jag pallar träna. I tisdags tränade jag vid typ 6-7 och hade bara ätit lite käk tidigare vid kanske 12. Som var en blandning av frukost och lunch. Åt inte speciellt mycket så pallade i stort sätt ingenting när jag tränade, surt. Men idag ska jag äta, så det blir bra!! Ska nog sola efter jag tränat också. Och imorgon är det midsommar, blir att fira med familjen och aa. Äta och så antagligen. Och sen är det lördag, den dagen jag väntat på!! Då åker jag till Turkiet!!!

Kom att tänka på en sak, har brevbärare utbildning (Dom inom posten)? I sådana fall, fyfan vad synd om dom kan jag bara säga!!! Tänk dig hur många regniga dagar dom får åka på sin jävla cykel eller liknande för att lämna din post. Fyfan vilket skitjobb säger jag bara!

Jag har börjat skriva en packlista men är inte riktigt klar, så ska nog fortsätta på den senare. Fyfan vad jag fryser alltså, det är förjävligt. Sitter med tshirt, fleecetröja, filt, jeans, strumpor, raggsockor, tofflor.

Får se det positiva i det negativa, träffade beyza på bussen hahahaha!!

Bara för att vi hade tur med vädret i Göteborg iallafall!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0