Sista inlägget innan Turkiet (troligtsvis)

HEJ FOLKET!

Idag blev det inte värsta midsommarfirandet eftersom jag var tvungen att packa. Men min faster var här och hennes man och min kusin och så käkade vi lite och så. Inget märkvärdigt. Jag förstår mig inte på folk som börjat dricka en massa på midsommar, neee. Midsommar är som julafton tycker jag, ska firas med familjen eller släkt. Eller ok om man firar med kompisar men att supa sig så jävla full på midsommar. Big no no no.

Jaja, imorgon åker jag till Turkiet. Planet går vid ca 6 tiden tror jag. 17.45 om jag inte minns helt fel. Och man måste vara där 2 timmar innan alltså strax innan fyra. Så vi åker nog efter halv 3 härifrån skulle jag tro. Jag är riktigt duktig på att vakna sent. Tror det blir så imorgon med. Det är ju skönare att vakna sent så det bara är att duscha, äta, fixa sig och sen sticka. Än att vakna kl 9 typ. För då kommer tiden gå jättesakta. Finner ingen mening till att gå upp tidigt. Ska göra det dom dagarna i Turkiet. Men inte här inte. Nej. Det värsta jag vet är att gå upp tidigt om man inte ska göra något kul. Så vi skippar nog det!

Nu ska jag fortsätta se på "Borat" Som jag sett lite halvt. Utan text, duktig tjej!! ''

Här är en bild på min fina katt som jag kommer sakna så otroligt mycket!! Och självklart min fina blogg, kommer jag sakna väldigt mycket.

Kommentarer
Postat av: Sandra Agneryd

Hej! vad rolig din blogg verkar. lär verkligen att läsa lite mer. (: Ha en bra dag (:

2011-07-01 @ 12:21:18
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0