Nu slår vi hål på myterna

Jag har funderat på en sak. Jag berättade för er förut att jag höll på med Ruaccutan och började och aa men inte resultatet/knappt något under tiden.

Det finns 856865685865 myter om ruaccutan som du inte kommer att stöta på. Jag tror det är väldigt många som inte vågat använda Ruaccutan pga detta. Jag tycker det är jättesynd. För Ruaccutan hjälper verkligen. En räddare i nöden. Jag hade testat allt, produkter från apoteket hade slutat fungera för längesen eftersom jag hade så mycket acne. Och jag hade skickat efter produkter på internet över flera 1000lappar.

Under tiden du äter Ruaccutan kommer du att märka..
Att dina läppar blir jättetorra. Och vaselin kommer vara din bästa vän, lypsyl som varit din föredetta bästa vän får du lämna för att det inte hjälper längre.
Du kommer även märka att ditt hår blir jättetorrt. Det har både för och nackdelar, det är jobbigt om man ska färga håret. Eftersom det kan svida en aning. Men för dig som inte färgar håret, världens plus. Du kommer behöva tvätta ditt hår ca 1-2 ggr i veckan. Det kommer inte att bli fett för att det är så torrt. Och om du inte behöver tvätta det lika ofta = inte utväxt lika fort, GILLA.
Resten av din kropp blir väldigt torr det är inte bara läpparna som blir torra. Utan även kroppen blir väldigt torr så, body lotion varje dag är nog ett måste om du inte använt det dagligen innan. Händerna blir riktigt, riktigt torra. Speciellt om det är vinter och du går utan vantar. He..he, känner mig väldigt träffad där ja. Jag fick utslag på händerna, inte så diskreta utslag heller. Så tjejer som bryr sig om sitt utseende, se till att smörja in händerna för all del!!
Jag fick även väldigt ont i ryggen, men det är säkert inte alla som får. Men det var riktigt jobbigt. Men som sagt fördelarna överväger nackdelarna. Du kommer inse hur bra Ruaccutan är när du är klar, det kommer du. Visst det är jävligt att äta det i ca ett halvår. Men för all del, ge inte upp hoppet!!!

Och bästa sättet att få Ruaccutan utskrivet är att söka upp en privat hudläkare där du bor. Det går oftast väldigt fort att få tid där. Vill även påpeka att man kan få testa en del annat innan Ruaccutan som Tetralysal tex. Det tycker jag är riktigt bra, för vissa kan säkert bli hjälpta av det om man inte har lika jävlig acne.

Med detta vill jag säga, hoppas flera inser hur otroligt bra Ruaccutan är. Tro inte på allt du hör, utan kör bara kör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0