Jag har fastnat för dig

Nu har jag en ny enkel header, känns skönt.

Jag vaknade klockan 8 av att någon klippte gräset.. utanför mitt fönster typ. Någon granne eller så, antagligen. Men klockan åtta.. vadfan. LUGNA ER!! Jag la mig inte alls tidigt, så är trött som aa fan.

Jag har börjat skriva en oacklista till Turkiet, men är dock inte klar än. Men snart så. Men hjärnan slutar tänka bara för att man ska göra en packlista, standard.

Eftersom jag ska utomlands har jag tänkt köra med epilatorn på mina ben. Vilket jag tycker gör svinont. Men det är väl bara hålla käften och bita ihop. Men fyfan vad det känns!!! Förjävligt! Men aa kör bara kör liksom.

OCH DET ÄR BARA 3 DAGAR TILLS JAG ÅKER TILL TURKIET, WOAAAAAH!! Ska bli för jävla skönt!


Sen måste jag säga att jag är hur nöjd som helst med min intensiva träning som jag kört på. Mina ben och armar är hur vältränade som helst, och min kondis är på topp!!! Det med kondisen var prio 1 och jag har lyckats. Jag är grym, ganska bäst. Dock gick det inte lika bra med magen. Visst den är plattare men den finns där. Fett psykande att jag är smal och sen har jag mage, jaja.

Som ni ser, fast den här bilden är dock från förra sommaren, eller förförra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0