Jag har det bra, mitt liv rullar på

Skulle egentligen lägga upp bilder sen igår men det är jag för lat för. Ni får se dom en annan dag helt enkelt.

Har någon gjort dig besviken de senaste tre dagarna? Njaae
Har någon sett dig i underkläder de senaste tre dagarna? Ja
Någonting som stör dig som folk sagt till/om dig? Ja
Vem är den största idioten du känner? Hmm, ingen jag kan komma på just nu. Men idioter finns det gott om!
Vad skulle du säga om personen du har känslor för skulle plinga på din dörr? Eh
Vem tog senast på din rumpa? Någon random kille
Har du syskon som är äldre än 21? Nej
Hur fick du ditt senaste blåmärke? Hmm minns inte
Saknar du någon just nu? Ja

Är du längre än de flesta i din ålder? Nej, normal
Vad skulle du göra om någon av dina vänner höll på med den du senast pussade? Hmm
Har du någonsin fundera på att pierca din tunga? Ja
Känner du någon som är oskuld? Ja
När gapskrattade du senast? Igår, hahahaha. Skrattar som fan bara jag tänker på det!
Brukar du tänka innan du talar? Nej
Skulle du någonsin kunna tatuera dig? Ja
Håller du kvar vid någonting du borde släppa taget om? Ja
Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Njaee

Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? Ja
Om dina föräldrar inte skulle gilla den personen du träffar, skulle du sluta träffa den då? Njaae, troligtsvis inte.
Tror du att du skulle klara en månad utan att svära? Hahaha, inte en chans.
Man vet aldrig vad man har innan man förlorat det. Sant eller falskt? Falskt
Om du kunde välja att någon skulle "försvinna", skulle du? Tveksamt
Pratar du ofta? Ja
Vilka ställen har du varit på under de senaste tre timmarna? Gymet, hemma
Vad är det bästa som hände dig idag? Ingenting hitills
Vem har du umgåtts med idag? Ingen än så länge
Är du en elak person? Nej

Vad lyssnar du på just nu? Håkan Hellström - Nu kan du få mig så lätt
Tror du att andra människor tycker illa om dig? Man kan inte älska alla. Det gör inte jag heller, långt ifrån.
Är du lycklig? Är jag väl
Vem skrek du senast på och varför? Minns inte
När grät du senast? Hahaha igår, dock för att jag skrattade så mycket.
Vem kramade du senast? Jacob
Är du rädd för mörker? Ja
Vad drack du senast? Äppeljuice

Tror du att två ex kan vara vänner? Nej inte alls, helt meningslöst!
Vill du ha tillbaka någon i ditt liv? Ja
Sover du med dörren öppen eller stängd? Stängd
Skulle du vilja vara berömd? Om ja, för vad? Njae, tveksamt
Nämn någonting du verkligen vill ha just nu? Sommarlov
Finns det någon person som du aldrig vill förlora? Ja, väldigt många.
Hur många gånger finns a med i hela ditt namn? En gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0