Hey ho lets go

Testet startar: 14.12
Jag heter: Dilan Soufi
Min ålder är: 16 jävla år


JAG ÄR
Nöjd med min kropp?: Ja, faktiskt
Nöjd med mitt utseende?: Ja
En typ som gillar att bråka?: Nej
Längre än 1.75cm?: Nej
En person som älskar att retas?: Ja
Alltid glad?: Nej
En kille?: Nej
En tjej?: Ja
Super kär?: Nej
Status?: Trött, Neutral
Positiv när det händer tråkiga saker?: Njaae, vill jag inte påstå


JAG BRUKAR
Se på tv?: Ja
Vara med mina vänner?: Ja
Låssas att jag är stålmannen och kan flyga?: Nej
Vara naken?: Ja
Be till gud?: Nej
Sova?: Ja
Sjunga i duschen?: JA!

Skutta runt på stan som lilleskutt?: Aa men jo självklart!
Prata med dig själv framför spegeln?: Aa det också
Stöta på andra fast du redan har en Flickvän?: Aldrig haft flickvän
Gå till stan för att stila?: Nej
Åka buss?: Nej
Knulla folk i röven?: Nej

JAG HAR

Hamnat i bråk?: Nej
Blivit slagen?: Ja
Fått komplimanger av en okänd?: Ja
Skrikit åt en okänd person?: Ja
Klarat ett prov?: Ja
Sårat någon? Ja
Ramlat ner för en trappa?: Ja, HAHA
Slagit någon tillbaka?: Ja
Hamnat på sjukhus pga slagsmål?: Nej
Haft samlag med en som är 10 år äldre?: Nej
Slagit en vän?: Nej
Druckit te?: Ja
Kallat din vän för sexbomb?: Nej
Stått på ett tak?: Ja
Klagat på dig själv?: Nej
Sagt fula ord till dina föräldrar?: Ja
Rymt hemifrån?: Ja
Fuskat på prov?: Ja
Tagit droger?: Nej
Rökt?: Ja
Gillat en av samma kön?: Nej
Tagit på dig jätte lite kläder fast du visste att det var kallt?: Ja

JAG ANVÄNDER ORDEN
Hora [x]
Pumpa mutta [ ]
Lol [ ]
Omg [x]
Hallå [x]
Tönt [ ]
Idiot [x]
Bög [x]
Gay[ ]
Wtf [ ]
Kaninsex [ ]
Sexigt [x]
Fitta [x]
Sköjj [ ]
Kuk [ ]
Snopp [ ]
Balle [ ]
Ffs [ ]
Btw [ ]
Brb [/]
Fuck you [x]
Gölligt [ ]
Nice [ ]
Exstat [ ]
Kåt [x]
Schnopp [ ]
Peddo [x]
Kuksugare [ ]
Maybe [x]
Baby [ ]
Babe [ ]
Sistaah [ ]
Broder [x]

JAG HAR ÅKT
Buss?: Ja
Taxi?: Ja
Bil?: Jaa
Flygplan?: Ja
Moppe?: Ja
Häst?: Ja
Dubbeldäckare (buss)?: Ja
Helikopter?: Nej
Ambulans?: Nej
En röd bmw?: Nej
En gul volvo?: Nej
En vit saab?: Nej

TESTET
Var skit kul?: Nej
Var spännande?: Nej
Roligt?: Nej
Säg ett valfritt ord: Okej
Vad ville du få ut av ordet?: Komma vidare
Tror du dina vänner får nytta av det valfria ordet?: Nej, inte alls
Vad ska du göra nu?: Ladda upp skiten
Vad är det för dag idag?: Tisdagen den 21:a juni
Vem sa senast till dig att han/hon älskar dig?:
Sista frågan, vad är klockan nu? 14.20

Jag saknar dig, kom hem!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0