Turkiet, Antalya del 1

Okey, nu kör vi kommer att lägga upp bilderna från turkiet i 2-3 delar. Då det blir väldigt mycket att lägga upp alla bilder i ett inlägg.
Hotellet var väldigt fint, och vi hade det väldigt trevligt. Dock var servicen jättedåligt. Så det var pinsamt. Vi bodde på ett 5stjärnigt hotell och servicen kändes som typ ett 2 stjärnigt sunkigt hotell. Så det var synd.

Pååå flygplanet påväg ner till Turkiet, var ingen vidare flygresa för min del då jag mådde väldigt illa. Men mådde ändå bättre än på hemresan för då mådde jag så illa att jag kräktes, inte alls mysigt men what to do?

Äntligen framme på hotellet, väldigt fina rum men riktigt äckligt med heltäckningsmatta!!

Finns inte så mycket att säga, Lobbyn där alla datanördar satt typ! Eftersom det var gratis internet, hähä.


Första dagen, det syns att jag inte sovit va? Hahaha, nytt rum och ny säng och nää. Tycker faktiskt bilden är väldigt fin på mig även om jag är en aning sliten.
http://publishme.se/987792/entries/article/ne
Den fina utsikten från hotellet vi bodde på

Utsikt från hotellet

Här var babystranden, som vi aldrig badade vid.

Middagen vid hotellet! Väldigt god mat, enligt alla. Jag tyckte väl den var ok då jag är en aning kräsen.

Pommes fanns det i Turkiet med! Kolla biffeN btw. (JAG)

Helt ok brud

Mitt rätta jag

Fina kusinen också hennes rätta jag ;)

Bild utifrån hotellet.

Påväg till stan!


Fire of Anatolia, så jävla coolt!!!

Väntar på att showen ska börja! (Fire of anatolia)

Promenad vid hotellet. Man ser vårat hotell i bakgrunden. Det rödvita.

Kommentarer
Postat av: nelliealexiaa

Tack sååå jättemycket! :)



Fan vad skönt med Turkiet. Var där i början av sommaren, så skönt :D

2011-07-31 @ 13:41:42
URL: http://nelliealexiaa.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L A

Åh, vad skönt med resa! ♥

2011-08-01 @ 22:46:50
URL: http://bts.webblogg.se/
Postat av: sonja

Vilket fint hotell ♥

2011-08-18 @ 12:27:52
URL: http://zlokka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0