Saknade blogg

Jag har börjat jobba som sagt, på 4h. För er som inte vet vad det är, en gård med djur som ägs av kommunen där barnfamiljer ofta åker och kollar på djur. Kan säga att det är riktigt jobbigt, men aa får väl tänka att jag snart har en vecka avklarad.. Eller aa snart och snart vet jag inte, men jaja. Jag ska aldrig skaffa mig, får, getter, hästar, kor, gäss, höns eller liknande djur. Fyfan vad mycket jobb det är!!! Och djur är absolut något jag INTE kan tänka mig att jobba med i framtiden, fy helt enkelt. Egentligen skulle jag vilja skita i att jobba dom veckorna som är kvar. Ska jobba den här veckan + 2 till. Men har jag gett mig på det så aa gör jag det.

Men sover så fort jag kommer hem, är inte alls van att jobba så. Att mocka så många hagar tar på krafterna, ja. Jag har inte tränat sen i lördags (?). Fett besviken på mig själv men what to do? Jag orkar helt enkelt inte när jag jobbar, för då vill jag bara sova..

Jaja, något positivt är väl att jag har saknat min blogg. Saknat att få skriva i min lilla blogg.

Jag har tagit nya hål i örona, för mina förra växt igen. Och när dom läkt ska jag töja ett hål. Ska även göra en industrial piercing!!

Bild lånad från google!

Kommentarer
Postat av: pinkypanky

SV; Tack söta du!^^ Åh jag har jobbat i stora stall jag vet vilket slit det är! Fast jag hade åtminstonde intresset då så jag tyckte ändå det var helt ok, + att jag älskar jobba med kroppen ju mer desto bättre mår jag. Men jag kommer också ihåg hur jekla slut jag var på kvällarna, och så fick jag gå upp jättetidigt på morgnarna.. Hur kommer det sig att du började jobba där då? =) HAha keep it strong girl, det är ju bara några veckor... Jag jobbade på lika sätt i tre månader varje dag och blev blåst på lönen! fick aldrig ens lön för det slitet!

2011-07-27 @ 08:18:50
URL: http://pinkypanky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0