I got no money but I want you so

Dagen började med att jag gick upp ca 06.40 om inte 06.35. Hade inga problem att gå upp, ovanligt! Steg upp och åt frukost och sen gick jag tillbaks och segade mig på mitt rum. Inte alls ovanligt. Sen så tog jag en dusch. Och sen gick jag till mitt rum för att platta mitt hår! Jätteintressant!!!

Iallafall, min skoldag var helt okej! Trött som fan också. Och fan vad allt kör igång på en gång. Lektioner första dagen och aa. Surt att jag inte hade något sällskap till skolan. Så jag åkte med pappa! Men imorgon blir det sällskap både till och från skolan antagligen, skönt!! Dagen var iallafall jävligt seg i skolan.

Senare ska jag ta mig iväg till gymmet för att träna! Härligt! Fan vad jag ska träna tills i sommar, gitt eller? :D

Och nu ska jag inte göra ett skit, bara läsa favoritbloggarna och kolla runt på lite sidor! Fett sugen på att beställa kläder, åh haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0