Jag är bra, det är jag

Vad händer då? Jag sitter i sängen med laptopen och segar mig. Är riktigt trött.

Och har även börjat i skolan, i onsdags. Klassen är väl bra, antar jag. Man känner inte dom som går där än efter 2 dagar. Men jo schysst folk och så, visst. Vi får väl se. Antar att det blir bra. För övrigt känns gymnasiet väldigt bra. Och det känns som ett klokt val. Det känns jävligt skönt.

Jag saknar att läsa, min favoritblogg. Frökenräv/Linn. Hatar när jag inte kan läsa den varje dag. Det gör seriöst ont i hjärtat! Det är verkligen en jävligt bra blogg, man blir så glad. Och hon är typ världens snällaste?!?! Alltså det är inte som någon jättekänd bloggare som snackar en massa skit och har bloggbråk. Det är en ärlig, vardaglig, och jävligt skön blogg. Den känns så.. jag

För övrigt mår jag bra. Men är jävligt trött. Och sen så har jag ont i min piercing. Alltså det är inte som mensvärken bah AHHHHHHH!!!! Det är mera något som trycker på mot örat. Det kunde ha gjort ondare, ja. Man ska inte klaga.

Jag blir glad av att få skriva här. Ser att det är några få som läser. Vilket jag tycker är kul. För jag kan inte förstå att man vill läsa min blogg. Jag har varken dom där jättefina bilderna som jag tar med min proffsiga kamera eller den där jätteintressanta tjejen som gör saker varje dag.
Jag kan tycka det är jävligt skönt att bara vara hemma en fredagkväll att gå runt i fleecetröja och världens skönaste mysbyxor och vara ful. Det är mysigt, det är jag. Hemma. Det är aldrig något jag skulle kunna tänka mig att vistas i utomhus på typ stan eller så. Men hemma, ja, absolut.

Tack och bock för mig!

Kommentarer
Postat av: hanna

Du är snygg även fast du vill vara ful en kväll. Fast jag kan hålla med om att det är jävligt skönt att vara ful en kväll eller kanske typ varje kväll. Ikväll ska jag också vara det och äta köttfärssås och spagetti. men först ska jag städa toaletten. as nice! verkligen. eller inte. haha, gött med en kommentar eller????

PUSS <3

2011-08-20 @ 16:23:09
URL: http://rastabejb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0