Fyra dagars ledighet

Tjaaa! Just nu sitter jag vid datorn och segar mig, gör inte alls mycket. Slutade strax innan tolv idag, soft. Och är ledig torsdag, fredag och lördag och söndag såklart! Så det ska bli RIKTIGT skönt! Lyssnar på Håkan Hellström gör jag också. Hör till min vardag liksom.

Kollade just ut och såg att det regnade, AHAJA lagom kul.

Iallafall, ni kanske vill höra lite om skolan jag börjat i nu när jag börjat gymnasiet?? Aa oavsett om ni vill det får ni det. Går i en ganska liten skola, vilket är jätteskönt tycker jag! Och dom som går el, florist, hotell och turism går inte i samma byggnad som oss som går Restaurang och livsmedelsprogrammet. Det är nog därför den känns så liten. Kan inte säga att jag tycker mina lärare är nå vidare. Vilket jag tycker är jättetråkigt, det känns inte alls som dom är lite engagerade som högstadielärarna. Vilket jag tycker är tråkigt. Dock tycker jag mina mentorer är bra! Men svenska, engelska, mattelärarna, nej. Det är tråkigt men sant.
Känner iallafall att jag hamnat i en bra klass och aa, känns jävligt skönt.

Ähhh, nu slutar jag här.

Bilden är ifrån Turkiet då vi var på jeepsafari!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0