Fina blogg

Jag vill skriva, fast inte utan att känna mig inspirerad men nu gör jag det ändå. Jobbat i 2 veckor sen är det bara 1 som återstår!!! Skönt!! Ska se Håkan Hellström samma dag som jag slutar jobba. Bra start!!! Sen dagen efter åker jag till Alunda för att träffa dom flesta från mammas släkt + mina 2 kusiner från mammas sida. RIKTIGT KUL! Då det var så jävla längesen. Och då träffar jag även min fina morfar. Ska bli riktigt kul!

Och imorgon åker jag till Stockholm med mamma, mys!!

Men kan inte skriva mer nu. Magen säger ifrån. Måste lägga mig. Nu. Jättejobbigt.

Kommentarer
Postat av: Anna

sv ; tack :) läget?

2011-08-08 @ 01:27:13
URL: http://blacktouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0