Alla själars aveny

Tjaaaa? Vad händer då? Jag sitter och segar mig framför datan. Borde nog gå in och duscha. Ska möta upp en kompis på stan om 2 timmar och ska duscha och fixa mig och aa ta mig dit helt enkelt. Jag funderar på duscha mitt hår.. Det är riktigt skitigt. Eller så kör jag på torrshampoo och duschar imorgon. Hähä, lat som jag är!

Jag är fortfarande världens osäkraste på mitt gymnasieval, men aa. Inte kul, inte någonstans. Men what to do. Det finns inget program som jag känner så här "WOW DET HÄR VILL JAG VERKLIGEN GÅ!" Såå.. Känns lite surt. Jaja. Fml.

Jag var som sagt och såg Håkan Hellström live, och ni fattar inte hur jävla bra han var. Det är verkligen en värd liveartist att se!!! Han var bättre än bäst. Nu vet ni.

Och om 2 dagar börjar skolan och jag vet inte ens vad jag ska gå än. Jag hatar det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0