I got no money but i want you so

Jag insåg hur fullt upp mitt lov är, och vilket jävla socialt lov det kommer bli.

Idag - träffa en kompis, åka och ta pass, träffa min PT, träna.
Imorgon - Träffa min saknade kompis, färga håret hos frisören, tid hos make up store, träna om jag hinner. Packa inför Skåne.
Onsdag - Stockholm hela dagen för att shoppa.
Torsdag - Söndag/Måndag - SKÅNEEEEEEEEEE, kommer bli så jävla soft. Åker bil ner med mamma, stanna i gränna ska vi också göra. Kom just på att jag inte käkar godis sedan 4-5 månader tillbaks.

Men ska bli ett jävla kul lov iaf, men det som är mindre kul är att jag har värdlens slitnaste skor. SÅ JÄVLA ARG! Jävla sns, väntat på mina skor där ifrån i typ 566686 år. Och går in och kollar och då har dom glömt att skicka dom, hallåååååååååå liksom? Cp!! Mina skor från nelly har inte heller kommit, arg ja. Går i världens slitnaste sneakers. Så skulle vara trevligt om jag fick mina jävla converse någon gång?!?!?!?!

Den nya designen kommer inom kort också. Hoppas vi!

Nää nu ska jag ta tag i skitjobbet dvs, fixa i Morris låda och plocka ner i diskmaskinen!

Kommentarer
Postat av: Fröken Räv

svar: Receptet blir ganska mycket, det räcker nog till MINST 4 pers lite beroende på hur mycket man äter. Vi får massa matlåda kvar i alla fall. :D Creme fraiche kan man nog ha vilken som helst av skulle jag tro, och majs på burk lär funka men jag tycker personligen att det smakar konstigt så det kan ju påverka smaken i grytan/soppan, det vet jag inte. :O

Spännande! :D



(Gränna är ju nästan här! :D)

2011-04-18 @ 15:12:30
URL: http://www.frokenrav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0