Skadeglädje är den enda sanna glädjen!

Tja!

Idag är en bra dag. Eller jag vet inte? Varför skulle den här dagen vara bra? Okej dagen är skön säger vi! Eftersom jag har stannat hemma från skolan.
Orsak: Orkade inte ta mig upp ur sängen.. Aa.. Illa.. Bad day liksom. Men det har regnat i 3 timmar snart?!

Och vi har bara en nödvändig lektion idag FYSIK. Där man måste hänga med. Sen ska vi ha idrott som är jävligt onödigt. Skiter fullständigt om jag inte blir godkänd iår. Gympalärare är dumma i huvudet men för lite möjligheter. Sen är det skoljogging, också något som ingår i gympan. Men fan vad skönt allting blev om jag inte ska ha något gympabetyg behöver jag inte vara med! Bra inställning där! Sen så regnar det en massa, sist vi gick på någon sån skit spöregnade. Och fan heller att jag gör om skiten!
Glöm det!

Så idag är jag hemma och aa.. vad gör jag? Inte ett skit, är trött som fan. Får väl se någon film senare. Nu ska jag fortsätta sega mig vid datan!

Sen vill jag säga, hoppas skoljoggingen blir av även om det spöregnar!!

Bild tagen från google!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0