Jag har det bra, mitt liv rullar på

Tja! Elle nå

Idag är en bra dag eller nå, kanske eftersom matteprovet gick mycket bättre än förväntat? Eller att jag fick skjuts hem av karin + bra sällskap!! Det är ju dunder både och!

Fast lite sned är jag, måste plugga fysik. Men orken finns inte där, måste lägga upp det, HUR jag ska plugga. Det vet jag själv inte än, om jag ska göra frågorna i boken eller läsa texten.

Jag ser fram emot att läsa Tjänstekvinnans son med August Strindberg, tror jag. Iallafall lite, mamma läser högt för mig. Så det är jätteskönt, nu är det bara 60-70 sidor kvar. Ja, BARA om man tänker på hur mycket det var från början. Sen är boken jävligt svårläst, sen måste jag ta tid på mig och stanna upp och tänka "Vad var det jag läste?" För annars går det inte, då läser jag bara och läser sen bah vad fan handlade skiten om?

Jag var duktig och åt mer än vanligt idag i skolan, det var korv!! Så det var nice, käk i magen = glad tjej! Så är det ju!

Nej nu måste jag sluta skriva, mamma kommer ju hem snart och jag skulle plugga innan! Vill bara säga att Kings Of Leon är ganska bäst.. Aa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0