Sun is shining the weather is sweet yeeeeeah

Någon undrade om jag hade tagit sommarlov på bloggen, näää. Har jag väl inte, kanske blivit ännu mindre uppdaterat nu, ingen aning. Gillar att skriva men har inget att skriva känns det som. Och då blire bara tråkiga och värdelösa inlägg, jag menar vem vill läsa sånt?
Ne just det..

Iallafall var och kollade på två katter i lördags, vi bestämde oss för att hämta upp dom redan dagen därpå. Och måndagen blev dom tillbaka lämnade. Jag är glad att vi lämnade tillbaks dom, visst det är kul. Men näääe, man blir för låst. Jag vill känna mig fri, vill inte behöva ta hand om någon annans liv, inte än. Även om det bara är katter.
Här är iallafall en bild på Zenia, hon var en sjöldpaddsfärgad norsk skogskatt, ca 1 år. Otroligt charmig, inte rädd alls, jättego, social. Sen fick jag tyvär ingen bild på Zimba, som var lite skyggare. Fast jättego när han väl kom fram från sängen, usch saknar dom faktiskt! Men det blir nog bäst såhär!




Visste ni att jag är jävligt rädd för typ alla kryp haha
, även flugor iår. Kanske inte rädd men blir jävligt äcklad. Getingar och humlor har jag sån jävla fobi emot. Usch och fy! Är dom någonstans här hemma är jag instängd på ett rum. Kan inte vara i närheten utav dom, får panik!

En sak till, jävligt glad att Nadia ska med till Gothia, tror det kommer bli jävligt kul faktiskt. Har även ett mål som Nadia vet om hahaha. Men det behöver vi inte ta i bloggen! Okej dåå.. Jag är en riktig ''hater'' som Nadia säger. Nya människor är inte min grej heltenkelt tycker inte alls det är kul, usch! Jo när man lärt känna dom är det underbart. Men första gången, näääääe.
Så då vet ni det!!

Kommentarer
Postat av: Niklas

tack tack! du glömde nämna myror, äckligaste krypen i världen. smyger omkring skitsnabbt och ljudlöst och bits och pissar i såret.

2010-06-30 @ 16:39:07
URL: http://sexkommanoll.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0