Tillbaks med Elin!!

Sheeenare! Slutade ca 13.50 istället för 14.30, vi hade vikarie. Urflippad lektion vare, SÅ ELIN TA OCH KOM TILLBAKS. Seriöst man ska inte ha vikarie i hem och konsumentkunskapen det suger! Annars var dagen rätt skön, utan att jag vill ta och plocka bort språklektionerna, dom är dom tråkigaste lektionerna som finns. Inget jävla betyg i dom heller, jag fixar mina svenska & engelska hur lätt som helst utan jävla språkverkstad! Så bort med det, så jävla trött på skiten. Läraren också. Idag kl 18.00 ska jag till min hudläkare, så jävla trött på medecinen han gav mig. Fick en massa biverkningar som är fett ovanligt, och medecinen hjälpte inte, och kunde inte käka mjölk under en aslång period, så det SÖG!
Saknar dig hörru, och din mobiljävel! :d

Kommentarer
Postat av: Tobias

Kommer aldrig ha håret så :D haha

2010-02-04 @ 16:32:10
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0