Snö snö och mer snö

ALLTSÅ NI FATTAR INTE HUR MYCKET SNÖ DET ÄR I UPPSALA! Vi har haft våran snö i över 2 månader, och den har legat kvar. Och nu snöar det jättemycket! Älskar snön, så länge man är inne. Men känslan att få ta cykeln till skolan, är fett nice. Sometimes.
Iallafall, jag ska skaffa moppe nu när jag är 15! Men det enda jag är osäker på är olyckor, vill fan inte skada mig! Det är så jävla skönt att åka moppe, ännu bättre när man ska till skolan. Slippa cykla, när man är stressad och måste cykla assnabbt! Det suger! Detdär med moppen och cykeln var mer planerat till sommarn, INTE I DET HÄR VÄDRET!!! För er som inte förstod det.
Kultiration - En timme kvar att leva (animation)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0