Sänka mina betyg hell no!

Dagen började med en typ 2 timmars lång engelskalektion, helt okej. Sen vare gympa, va inte med. Nästan aldrig med nuför tiden, pallant. Lunchen va helt okej, sen vare språk. Jag HAAAAAATAR språk ni förstår inte. Jag vill byta till tyska! Läraren där är min mentor, asskönt. Men hon låter mig typ inte ha det, fett drygt!

Kolla om jag har tyska och inte gör ett skit där, spelar det ingen roll, dom kan inte sänka mina engelska och svenska betyg. Jag hatar språkverkstad, det kan inte alls sänka ner mina engelska och svenska betyg. :sss Blev så jävla sur när min språklärare sa det, kände verkligen hur jag blev aggresiv. För mina engelska och svenska betyg fixar jag aslätt. Behöver inte ens språkverkstad, läraren kan gå och dränka sig. Seriöst, alla lektioner går bra UTAN mina språklektioner!

Sen vare nolabb, vi labbade. Gick väl bra, OKEJ nej har aldrig vart med om att det gått så jävla dåligt. Först spillde jag ut något pulvergrejs sen hällde jag ut någon syra vet inte vad det va, fick panik sprang och tvätta händerna direkt! Sen vare matte, frida är klockren!

Efter skolan fick jag skjuts hem av pappa, sen åkte jag och mamma iväg till gränby centrum för att handla, hittade ett par jeansleggings och en tröja och ett peacehalsband, så det gillas. JC i mitt <3, hittar fan aldrig något på gina nuför tiden. Beror jävligt mycket på vad man har för klädstil.
Bara för att jag rådiggar bilden - ÄKTA JAG!!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Ja det tror jag med :D

2010-02-05 @ 19:27:35
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0