Min nya säkerhets är kärlek!

Blev såklart inte bara en ridväst, och inte den jag tänkt mig. Hitta en annan, assnygg och jättebekväm, åh är jättenöjd!!! :D Sen köpte jag även 2 par ridstrumpor, och ett par ullsockor, sköna som fan. Är alltid fryssen av mig så tummen upp för dom. Sen passa jag på att tjata på morsan att jag vill ha en såndär tempgrejsimojs. Som man kollar om man har feber med. För vi har bah en sån man trycker upp i röven och ser. Haha, det gjorde man ju när man va liten. Men trevligt att morsan sticker upp en sån i röven på en, haha nääääe. Nämen mår bättre, men känner mig fortfarande jättesvag och trött. Bättre att va hemma imorgon med än att gå imorgon och att va hemma på torsdag. Vi får se hur det blir, men kanske stannar hemma. Fastän min lärare vill att jag kommer och redovisar, palla komma om man inte mår bra. Det kan vänta!
Saknaden är enorm, hoppas du får hänga med till Göteborg, de kommer bli BÄST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0