Mat är allt

Seriöst har ni inte tänkt på att mat är typ allt! Hurfan skulle du klara dig utan mat ens? Det går inte, jag äter dygnet runt fan. När vi har friluftsdag om jag ska med ens, då ska jag ta med mig 2 paket korv, vadå åka pulka? HAHAHAHAHA. Sen ska jag sitta och äta hela dageeen! Eller så är man hemma och sover i värmen, medans alla andra fryser, jaja glädje. Iallafall, mat är kärlek, guld, ALLT!
Jag älskar utländsk mat fan. Eller okej, libanesisk, kurdisk, turkisk, indisk, sen får vi inte glömma svensk mat!
ja, jag tycker potatiskt är ''typiskt svenskt'' Som om dom sitter och äter massa potatis i typ thailand.

Kommentarer
Postat av: nour

haha så sant !

2010-02-07 @ 10:01:55
URL: http://nourtanoukhi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0