Jävla sjuk dröm

Sha!
Jag vaknade runt 4 och drömt om att jag tagit hand om en bortsprungen katt tror jag. Minns inte vart jag fått den ifrån iallafall. Sen stod jag ute och ropa på den i 4895656år, sen kom den helt seg. Typ haltanden vet inte vad. Och jag bah den är sjuuuuk :|, sen blev jag rädd för den, jag tyckte den var oren/smutsig. Alltså heeeeeelt sjukt. Vaknade och var helt äcklad, fett konstig dröm! Min sänglampa var tänd, fattade ingenting varför den va tänd, va helt borta. Sen la jag mig och somnade om, vaknade efter en timme. Och den va fortfarande tänd, jag bah aaaaaha måste somnat med den. Sen jag bah vad ska jag göra nu? Alltså satte mig upp helt efterbliven som jag inte fattade att jag skulle sova.
FETT SJUKT!

Mormors katt på bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0