Jag är tjock du är ful, jag kan banta vad kan du?

JAHAPP då var lovet snart slut, fett surt aa..
Nian och aa.. Känns fett SURT! Värre än åttan, och bal. Nääe fyfan.

Jag vill sälja min katt ibland. Fast ibland äre nice. Men inte om den ska hindra mig från att göra saker.
Fast det har den inte gjort än typ .. eller?

Jag vill flytta till göteborg notera det! Eller stockholm.. aa. Uppsala är en håla jämnfört med Stockholm och Göteborg, sanningen svider va? Men ganska jag är ganska less! Fan vad skönt det var i göteborg att ha så jävla nära till Liseberg!





Kommentarer
Postat av: Nadia

Tom Pulse - Cuando (Floresca El Chuño) (Sunshine Radio Mix)

2010-08-12 @ 15:13:36
URL: http://adaora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0