Nej jag har inte jullov än!

För det första nej jag har inte lov! För det andra, jag är hemma och är förkyld. Har vart förkyld i ca 5 dagar fan, skitirriterande! Inte hindrade det mig för att gå och se Calle och Rabih och Eddie! Calle är bäst, jag <3 Calle! Rabih va också skitsöt! Eddie har jag ingen åsikt om fan, han ser inte speciellt bra ut tycker jag. Menmen, alla har olika smak! Jaja, nu kommer bilder, klaga inte på att jag är sliten! Och för det tredje.. Nej jag får inte sitta vid datan än, men min pappa är inte hemma. Så vemfan bryr sig? Jag tar risken!
Här kommer det bilder tagna av Nadia, snäll som hon är! Håll musen över bilden för att få en kort beskrivning! 
Och nej jag blev inte världens finaste på denhär bilden!
Calle Kristiansson & Dilan Soufi!
Alin, Dilan S, Nadia
rabih och eddie!
Calle!
Rabih & Eddie!

Här får ni en låt med Calle! Inte världens bästa ljud, men ni får stå ut!
Jag har ju redan hans platta så behöver inte lyssna på något brusigt
från youtube :D


Kommentarer
Postat av: Nadia

"Håll musen över bilden för att få en kort beskrivning!" Det där funkar bara på devote :)

2009-12-22 @ 13:26:56
URL: http://nadiaparker.devote.se
Postat av: Angelica

arlanda ?

2009-12-22 @ 18:46:29
URL: http://angeliicahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0