Fortsätt när mörkret kommer och allt gör ont

Tjaaaaa gott folk!

Idag är en bra dag, jag mår bra, min piercing mår bra. Jag har shoppat, blev lite allt möjligt. Mycket som behövde skaffas och fixas. Busskortet var tomt, så det var man tvungen att fylla på. En ny ansiktskräm behövde införskaffas, strumpor och en bh. Sen hittade jag även en svart skjorta på jc, nöjd tjej. Sen hittade jag även en pyamas och ett par röda duntofflor, jättenöjd tjej då rött påminner mig om julen likaså duntofflor. Så då blev jag nöjd och glad och allt vad det heter. Sen käkade vi på fågelsången, deras bakade potatis med tonfiskröra omg... mmmmm. Så jävla gott!!!!
Imorgon är det måndag = skola och då ska vi vara i charken det ska faktiskt bli kul. Alltså har ju fått höra väldigt mycket om "ska du slakta grisar" osvosv. Alltså tror inte vi får göra det första gången, men kanske någon gång, ja säkert. Vi får se hur det går, jag har ingen aning. Det är kanske något jag vill hoppa på med i framtiden. Jag har faktiskt ingen aning då jag aldrig prövat det. Eller så tycker jag det är jättevidrigt. Men det lär väl visa sig imorgon!
Just nu sitter jag och äter naturgodis, är dock rätt illamående. Men så är det rätt ofta. Jag kan inte äta speciellt mycket av godis, chips osv innan jag mår illa. Det är ju iofs skönt det är bara äckligt att sitta och trycka i sig en massa, haha!
Nu ska jag faktiskt ta mig tid att ladda ner musik till min ipod, det var ett tag sen. Det skulle även vara mysigt att ta en jättevarm dusch då jag fryser så mycket men det orkar jag inte, haha!

Peace, love and understanding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0