Jag får liksom ingen ordning på mitt liv

Okey, here we go

Jag har fått sommarjobb på 4h. Känns ju aa sådär.. lagom kul. Medans alla andra fick på kanonbra platser känns det som. Mmm verkligen. FAN. Undra om man kan mejla och byta? Troligtsvis inte! Är väl bara att stå ut. Roligt om man får jobba med någon som är soft. Men det kommer säkert inte hända. Kommer antagligen få jobba med någon som älskar djur som bara den. Som tar sitt liv för att få jobba på 4h, typ. 4H är en gård med djur, får, getter, hästar, gäss har dom också och även grisar tror jag. Mysigt! Sen att gå dit i typ mjukis varje dag. Aaa fast ne på det.

Nu ska vi inte deppa ihop för det. Ska försöka kontakta dom och aa.

Här kommer några tankeställare

Varför beställer folk en dubbel osthamburgare med stor pommesfrites och Cola-light?

Varför står det på hundmatsburken "ny bättre smak", vem har testat detta?

Varför trycker du fjärrkontrollens knappar hårdare när batterierna är nästan slut?

Varför har byggnader som ska vara öppet dygnet runt överhuvudtaget lås?

Har arbetarna på Lipton kafferast?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0