Idag är jag bäst! (och alla andra dagar också)

Tjaaaa, idag är en bra dag. En jävligt lugn och skön dag. Jag har vart och tränat. Stack iväg redan vid halv 10. Jag har nyduschat hår, det luktar gott. Det enda jag kan känna att jag skulle vilja färga det. NU. Men ska vänta lite, kanske någon vecka.

Jag borde egentligen plugga, men aa. Andra världskriget är nog det ointressantaste som finns. Sen har jag även engelskaprov på onsdag jag borde plugga till. Det var faktiskt inte så mycket alls. Jävligt skönt. Kan det inte bara vara slut på prov nu? Kan man inte få andas lite? Tydligen inte. Jag har 2 prov den här veckan. Sen har jag något svenskaprov kvar, men vet dock inte vilken dag eller vecka. Sen har jag något teknikprov om jag inte missminner mig. FAN! Kom på att jag har ett musikprojekt att redovisa. FAN! Har inte ens börjat än. Antingen med eller utan kompis. Men eftersom det gäller musikkstilen Reggae lär det gå ganska bra. Eller så blir jag helt stum när jag ska ställa mig och babbla framför klassen. Har i stort sätt bara gjort det en gång tidigare om inte två. Lagom jobbigt!!

Jaja, peace.

Fan.vad.han.är.snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0