Det är okej att stanna hemma

Idag är jag hemma. Dels för att jag inte har något kvar i skolan att göra. Och för att igår var mitt öga svullet och idag var det ännu mera svullet. Så valde att stanna hemma, såg förjävligt ut. Ska cykla iväg till vårdcentralen senare och kolla upp det. Men tror inte det är någon större fara än att det är allmänt irriterande bara.
Sen är det inte nog med det heller, har för jävla ont i ögona. Lagom kul!

Uppdateringen blev inte som jag lovade med bilder och musik. Har fått en ny kamera men aa, fota är väl ok ibland. Men inte jämt, nää. Men ska ta med kameran imorgon och fota allt studentfirande!!! :D

Gammal bild från Öregrund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0