TJAAaaaaAAAA

Okej jag ville låta som jag var i målbrottet lite, fråga mig inte varför.

Köpte världens snyggaste vårjacka igår, drömjackan!! I år är det en massa med parkas, jag är i himlen typ! Förra året letade jag efter en parkas i typ 8568956586568 år. Men aa hittade ingen så blev en svart jacka från wesc. Som tyvär är för liten så aa. Det är ganska surt. Men den var så jävla precis när jag köpte den, och orkade inte skicka tillbaks den. Aa iaf nu har jag klirrat en jacka.

Skojakten gick inge vidare. Fyfan för det. I stort sett inget som föll mig i smaken. Jag vill ha ett par röda sneakers, ge mig. Ska kolla lite på google och olika skohemsidor så ska ni se att jag snart köpt ett par skor!

Sportbhn är också klirrad, fick även med mig två snygga linnen från hm. Dom två kan vi kalla impulsköp.

Vad mer fick jag med mig? Hmm nej inget mer! Inga hörlurar blev det, varken media markt, elgiganten eller onoff hade urbanears. Alltså aa dom nya ear-lurarna. Så aa. Inte "urbanears plattan" heller. Eller jo media markt hade dom visst!! Och onoff hade i en färg, haha.
Men ska beställa ett par hörlurar, blir troligtsvis urbanears eftersom dom är så otroligt snygga! Kanske klickar hem två? NEJ DET GÖR JAG INTE!! För behöver inte 2. Och om jag inte är helt ute och cyklar kostar dom 500-600 kr styck. Vilket inte är så billigt. Men dom är sjukt snygga och kvaliten är dunder den med.
Ett par hörlurar man känner sig bekväm och snygg i helt enkelt!


Fan vad jag diggar den här låten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0