SKRÄPPOST? NEJ TACK!!

Det är något som alla hotmailanvändare får och ja givetsvis alla med emailadresser. SKRÄPPOSTEN!!!

Jag brukar bara skumma igenom skräpposten
en snabbis och sen radera det nödvändiga. (Som oftast är allt) Men skummar ändå igenom skräpposten för att se så det inte är något som råkat hamna där. Något viktigt, som inte skulle hamna där alltså. Jag har fått riktigt sjuka mail på engelska. Jag brukar få mail där det står  " Hej såg dina foton på den här sidan och du ser så underbar ut osvosv" Sen ser jag att det står till typ [email protected] eller något helt annat. Hur fan kan jag få det då? Sjukt!!


Hur gör ni, raderar ni bara allt som finns där, eller kollar ni igenom allt?
Har ni fått några skumma mail?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0