Don't bring flowers after I'm dead

Idag är en sådan dag som är precis som alla andra. Precis som att du är en i mängden! Ok, just kidding. Vi alla är unika! Eller nee, stämmer inte. Eller? Enligt mig, ett stort nej.

Idag har jag gjort följande:
- Varit på ica-väst för första gången i mitt liv, haha! Ja, jag är seriös. Sen har jag vart på aa.. läkarbesök! Aa det kan man väl ändå kalla det på något sätt.

- Ätit äcklig tortelini, notera att tortelini är inte äckligt. Det var just DEN tortelinin.

- Gått i skolan precis som vanligt, men aa vart så jävla nära på att stanna hemma. Vaknade med världens illamående. Men jag hade hkprov så neeee.

Äh har inte gjort så mycket idag.


FAAAAAAAAAAN!!! Kom precis på att jag måste plugga matte tills imorgon. Fast skitsamma gör det över helgen. Eller kl 9 för då är det inget på tv! Smart tjej där!

Jag måste inskaffa mig ett par ear-lurar. Aa så man bara kan köra upp i örat. Sådana man har i örona dårå. Sen ska jag nog köpa mig en vårjacka under helgen. Är fett sugen på det!! Nya skor ska också införskaffas, sneeeeeeeakers, YEAH! Kanske har så tur att jag får med mig några skor med klack också. Men det hänger ihop om jag hittar något. Men fortfarande väldigt mycket vinterskor tycker jag. Ett nytt tangentbord behövs också inskaffas. Även en sportbh. Pengar har jag också. Ja hela barnbidraget efter jag köpt det här, haha. Eller nej hörlurarna ska jag faktiskt betala själv!

Näää nu ska jag ta mig iväg och träna, HEJDÅ!


OCH JO HAN ÄR VISST SNYGG!




Kommentarer
Postat av: angelica

sv eller hur! :)

2011-03-05 @ 12:38:41
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0