Det här är slutet på vår film

Nu ska jag ta en paus från bloggen, vi pratar kanske en vecka. Eller flera veckor/månader. Jag har ingen aning. Jag kommer tillbaks när jag har lust helt enkelt. Har oftast bloggat på mina egna villkor. Men ibland känns det som jag gör det för "bloggas skull". Och det vill jag inte. Vill inte blogga utan att ha något att skriva om, att bara skriva massa ointressant strunt. Kanske eventuellt skaffar mig en ny blogg, börjar om på nytt. Det vore kul, kanske börjar blogga tillsammans med någon. Kanske byter bloggportal.

Min blogg kommer iallafall aldrig handla om "idag har jag på mig det här och det här". Det finns inte i min värld. Min blogg har alltid bestått av klag, starka åsikter, tankar, händelser. Något i den stilen. Och det är det jag brinner för, att diskutera olika saker. Det är min grej.

Avslutar med ett Johan Rheborg klipp som jag känner att jag kan relatera till.


Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: tack så mycket :D <3

2011-03-13 @ 12:24:15
URL: http://matildaschenning.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0