Träna är bra härligt ibland

Idag har jag tränat, jag har varit på core-pass och ett funktions-pass. Riktigt jävla kul!!! Är fett taggad på att träna, så det är gitt. Nu kör vi!!!

Skolan är seg men rullar ändå på. Gympan är jag med på! Och aa det är nice.

Min pappa hade fått för sig att göra tårta när vi var och tränade.
1. Min pappa kan inte göra tårta.
2. Han inser inte att grädden blir gammal om den står öppnad några dagar i kylskåpet. Så han hade gjort tårta på gammal grädde. Tog en tugga och höll på att spy, ne usch och fy.


Imorgon ska vi typ skriva en "testuppsats" inför nationella. Usch och fy på det med.
Antingen inträffar detta: Jag skriver som bara den och det går skitbra! (Troligtsvis inte)
Eller detta: Det går åt helvetet och jag inser att jag suger på att skriva. Eftersom jag inte kan dela in i stycken. Vet inte hur man gör eftersom vi aldrig tränat på det. Illa men sant.

Har nästan inga bilder på laptopen känns det som, skulle egentligen kunna ta massor med camen. Men det ids jag inte, jag är för lat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0