Stanna hemma imorgon? Njaae

Har precis vart och tränat, var på ett core-pass och gymmade sedan! Fast springa på löpbandet är nog det roligaste. Och fan vad jag ska få upp min kondition tills i sommar, vänta bara!!

Nu ska jag se på tv, eller ja klockan 8. Familjen annorlunda har alltid varit något jag sett på, det är inte direkt mitt favoritprogram. Men det är bra! Eller helt okej, blivit sämre det här året. Är det bara jag som tycker familjen göransson-svensson är så jävla tråkig? Allt handlar hela tiden om hennes tråkiga café eller vad det nu är. Jävligt tråkigt iallafall, fyfan för dom.

Sveriges skönaste familjer är så aweeesome, synd att det har slutat bara!! Men på torsdag börjar sveriges värsta bilförare, det är fett värt att se på haha!!

Nu hade jag inte tänkt och skriva så mycket mer, stannar nog hemma från skolan imorgon. Mår inge vidare, är så jävla skoltrött och nere. Sen så är det lite andra anledningar!

Jag har nästan börjat tappat lusten att träna.. magen försvinner ju inte, fyfan. Kommer seriöst sluta äta eller gå på diet innan sommaren. JAG SKA BLI SMAL! Kan inte ha världens mage, kommer aldrig att visa mig i mage så här, aldrig.

Så här såg jag ut förra sommaren.

Var inte lika tjock då, men fortfarande JÄVLA FETIS! Så jävla fult. Alla som tycker det är fint och vara tjock och "ha former" NEJ, banta!!! Hela högen. Sjukt snyggt att vara vältränad och värsta låren, åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0