Pissed off

Jag säger det igen, JAG ÄR SÅ JÄVLA SKOLTRÖTT! Pallar inte, det kan även vara att vi inte har några möbler i skolan och allt känns så otroligt segt. Bara fönster och tomma väggar känns det som. Opersonlig är den också, visst den är ny och fräsch men neee. Jag är rädd att min engelskalärare sänker ner mitt betyg till ig, seriöst. Att man blivit sänkt från vg till ig skulle vara förjävligt. Skulle aldrig vilja gå sommarskola, skulle bli så jävla deprimerad, ne fyfan. Hade aldrig gjort det. Hör inte hemma där! Jag fixar det, vi fixar det.

Jag är med er alla med koncentrationssvårigheter, funktionshinder och ni som har det svårt i skolan.

Ni skolkare som börjar gå i skolan sista terminen i 9:an vill jag inte önska någon lycka alls, inte överhuvudtaget. Fyfan för er. Har ni tänkt på en sak? Det är hur lätt som helst för en elev som inte gått i skolan alls och misskött sig att bara börja gå i sista terminen. Och lyckas, och höja sina betyg. Det är förjävligt. Dom borde ta igen allt man missat, för det är inte okej någonstans. Jävla glidare hela högen.

OKEJ YOUTUBEKLIPPET JAG SKULLE LÄGGA UPP VILLE INTE FUNKA SÅ ÅÅHHHHHHHH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0