Mitt i mellan existerar inte i min värld

Skolan gick bra, dagen ba flöt på och var riktigt skön. Fylld med skratt var också min dag, kan det bli bättre? Det gör verkligen så man orkar!!!

Visste ni att?
- Jag hatar att dansa, verkligen hatar. Är kass på den och ingen taktkänsla har jag inte heller. Så dansa är aldrig något jag gillat.

- Jag är envis som en åsna, får jag inte som jag vill. Eller okej det finns inte. Jag måste få som jag vill. Annars blir jag sned.
Mitt i mellan är inte lagom. Jag hatar mitt i mellan. Grejen mitt i mellan ANTINGEN allt eller inget, antingen mycket eller inget alls. Mitt i mellan finns inte. Det existerar inte.

- När jag lyckats rätta till mina fel, hittar jag alltid nya. Så är det alltid, ingennting är så bra att det inte kan göras bättre.

- Jag tål inte att spela vän med någon man egentligen hatar. Jag går rakt på sak och säger vad jag tycker. Har också väldigt starka åsikter om saker och ting. Inte precis allt. Men väldigt mycket.

- Ibland är jag världens osäkraste människa, även om det är något man inte vill erkänna. Och ibland är jag sjukt självsäker. Då är det utseendet jag syftar på.
Annars är jag jävligt självsäker, ibland, det beror på

Det var nog allt jag hade att skriva nu! Är väldigt trött, så blir lätt mycket stavfel. Och konstiga meningar! Så ska inte blogga så mycket mer. Slutar faktiskt här, utan bilder. Och utan någon låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0