kgjfgjkffgjjfjjjgg RYCK

Vi skiter i den jävla listan där jag skulle skriva om mig i 30 dagar. Är inte på humör. Nu har det gått en vecka sen min laptop slutade fungera. Eller ja, internet. Så jävla less. Sen är det massa annat också, är inte glad någonstans. Men bitter är jag! Och det är inte fel någonstans.

Gymnasievalet är så jävla svårt, får panik bara jag tänker på det. Jag skulle vilja gå estetiska programmet med inriktningen teater. Har spelat teater när jag var yngre sen la jag av med det. Grejen är den, jag vet inte om det är rätt. Vet inte om jag vill det. Alltså barn och fritid, hotell och livsmedelsprogrammet ska jag söka. Notera att jag sökt barn och fritid i knivsta, riktigt kul faktiskt. Gaaanska less på Uppsala, ja. Men det bästa vore sån studentlägenhet och studera i typ, kiruna eller någon annanstans! Där man är säker på att inte träffa på folk från Uppsala. Haha, anti, ja. Men vill verkligen ha nya klasskompisar.

ÄHHH, DET ORDNAR SIG!



Kommentarer
Postat av: Anonym

det sista stället du ska söka till är Knivsta! trust me... här händer inte ett skit

2011-03-22 @ 11:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt fina namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0